DOBRÝ DEN PANE VESELÝ

23.04.2010


Dobrý den pane Veselý....

po návštěvě u Vás v Nových Hradech jsme byli domluveni, že se Vám za 14 dní ozvu. Je to už měsíc a teprve píšu. Proč? Jelikož se od té doby snažím najít řád ve svém životě, do kterého by byla zahrnutá pravidelná dynamická chůze a bohužel se mi to nedaří.

Nechci se tady rozepisovat o tom, jak za to nemohu a jak mě vnější vlivy vždy ovlivní natolik, že chůzi odložím na zítra.... apod. Vím, že je to jen a jen na mně. Píšu to prostě jako fakt, kvůli kterému jsem si zprvu řekla, že počkám ještě dalších 14 dní, kdy už určitě budu pravidelně chodit a pak Vám teprve napíšu... Nicméně se mi opravdu pravidelně chodit nedaří, zvládám to zatím tak 3x za týden, ale nechtěla jsem už dále natahovat čas a píšu Vám, jak jsem slíbila.

Takže: po návštěvě v Nových Hradech jsem zažila zajímavou věc. Pamatujete si, jak jste mě ani skoro nemohl masírovat, protože mě vše neúměrně bolelo? Byla jsem celá rozlámaná, v noci jsem ani pořádně nespala..... Tak toto vše přestalo v neděli večer po odjezdu, jako mávnutím proutku. Už v neděli večer jsem pocítila úlevu, byla jsem celkově pohyblivější a i přes to, že jsem svaly měla pořád více citlivé, mohla jsem si je masírovat a bolest byla den ode dne snesitelnější.... i koleno mě bolelo míň a míň.

Takže jsem si z toho vyvodila závěr, že takovým lidem, jako jsem já, opravdu velmi pomůže primárně srovnání kloubů a masáže pro uvolnění, následně pravidelná chůze pro udržení optimálního stavu, aby se vše nevracelo zpět a naopak udržovalo tak, jak má být..... prostě jak píšete na blogu a jak jste říkal. Vzhledem k tomu, že ještě úplně pravidelně nechodím, mám také možnost poznávat, jak je v tomto pravidelnost důležitá. Jak má tělo tendenci se při vynechání správného působení vracet do špatných zaběhnutých kolejí a znovu začít bolet. Ale tím vlastně upozorňovat na to, že je něco špatně. A je pak na každém z nás, jak nasloucháme a co pro sebe sama uděláme, jakou cestou se vydáme.... Děkuji za ukázání směru, vykročit musím sama.

Mějte se krásně a možná někdy znovu na viděnou :-)

S pozdravem Alžběta T.....


© 2020 Blog terapeuta pohybových bolestí. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky